vrijdag 4 januari 2013

Nieuwe Catrice producten februari '13

Low budget alert! Catrice komt in februari dit jaar met nieuwe producten in hun assortiment. Nieuwe lipsticks, oogschaduwpalletjes, mono's, oogpotloden en gelliner met gouden glitters. Met dank aan de duitse beautyblog: kosmetikaddicted. Nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder!

 010 All Nude
Dit pallette met nude kleuren, prachtig! Ein-de-lijk een goedkoop alternatief op je NYC of Essence pallette. Ik ben heel erg benieuwd hoe deze gaat bevallen. Zal deze fijner zijn dan mijn mono's van allerlei merken?
+/- 4,99

070 Mud Spencer & Coralle Hill | 080 Yellow Submagreen | 090 Before Or After Eight?
 Deze quattro's zijn ook echt om te zoenen! Ze zien er prachtig uit! Ik ben benieuwd hoe ze er in de winkel uitzien, want op foto's komt de kleur meestal toch wel een tintje anders over dan in het echt. Deze quattro's bevatten niet alleen nude kleuren maar ook felle zoals roze, geel en blauw.
+/- 4,49

610 Mint Of Change | 620 Inglorious Mustards | 630 Fancy A Coppa Tea? | 640 Don't Touch My Mosserati! | 650 Petrol Shop Boys
Als we nu toch bezig zijn met de oogschaduws, deze verrassende mono's zien er ook niet verkeerd uit! Veel lente en zomerse kleurtjes. Ik kan echt niet wachten tot februari om deze producten in het echt te gaan bewonderen. Ik ben het meest benieuwd naar de middelste roze kleur, omdat de meeste lichte roze kleuren niet goed gepigmenteerd zijn. Maar natuurlijk kan ik ook niet wachten tot ik de andere kleuren te zien krijg.
+/- 2,79

  • 010 New Kids On The Black
  • 020 The World's Greytest
  • 030 Gold Shatterhand
  • 040 Karate with Bronze Lee
  • 050 Brown Town Girl
  • 060 Moss Undercover
  • 070 Blue Berrymore
  • 080 These Blues are made for walking
Deze waterproof longlasting eye pencils zijn stuk voor stuk pareltjes. Deze potloden zien er mooi uit en de verpakking is chique. Er zijn in totaal 8 verschillende kleurtjes die heel erg opvallen. Geel, groeg, blauw, bruin, grijs en zwart. Ik hoop dat je ze ook als basis kan gebruiken onder bijvoorbeeld oogschaduw.  
+/- 2,29

050 Black Jack with Goldie Hawn
Wauw! Deze gelliner zit vol glitters en ziet er prachtig uit. MAC heeft een fluidliner met zilveren glittertjes, ''Blitz ‘n Glitz.'' Ik ben heel benieuwd naar dit prachtstuk.
+/- 3,99


 240 Hey Nude | 250 Matt About Pink | 260 It's A Matt World
Deze Ultimate Colour lipsticks maken je lippen in een mum van tijd een eyecatcher. Ik ben helemaal fan van lipsticks en al helemaal van Catrice. Ik ben daarom ook heel erg benieuwd naar deze beauty's. Ik hoop dat ze goed hun kleur afgeven en lekker creamy zijn. Ben jij net zo benieuwd als ik?
+/- 3,99


Finally! Een creamy oogschaduwbasis! Dit is (een late) replica van de NYX. NYX heeft aan het einde van 2010 een creamy oogschaduwbasis uitgebracht en nu pas komt Catrice ermee. Shame on Catrice! Wel fijn, want Catrice is budgetproof en makkelijk te verkrijgen. Hoewel NYX ook budgetproof is, is hij niet zo makkelijk te verkrijgen helaas.
+/- 3,99


 010 Ivory | 020 Light Beige | 030 Rosy Beige
Ik ben zo ontzettend benieuwd naar deze schattige potjes pracht. Na het Allround Concealer pallette komt Catrice nu ook met losse potjes concealer. Op de foto ziet het eruit alsof het naar de roze kant neigt, maar dat weet ik niet.
+/- 2,99

  • 010 Light Beige
  • 020 Rosy Beige
  • 030 Nude Beige
  • 040 Warm Beige
Awyeah! BB Cream van een budgetproof merk. Moest dat nou zo lang duren? Gelukkig heeft Catrice dit in de praktijk gebracht en een BB Cream ontworpen in 4 verschillende tinten. BB Cream is een mix van dagcrème en foundation met SPF. Dat houdt dus in dat je ook beschermt bent tegen de zon. Ideaal in het voorjaar dus!
+/- 5,99

Dit is echt een geniale uitvinding op beauty gebied. Een soort laagje wat je over je mascara heen kan doen, en dan wordt het waterproof. Bijvoorbeeld, je fietst naar school, opeens begint het te regenen. Het enige wat je nu hoeft te doen is deze mascara uit je tas pakken, even opdoen en klaar is kees! Als dit geen goed idee is...
+/- 4,49

Dit zijn niet de enige producten uit het gehele nieuwe assortiment. Dit is slechts een selectie. 

Naar welk product ben jij benieuwd?

Bedankt voor het lezen!
xx' 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten