vrijdag 4 januari 2013

My wishes.

 Wensen, allemaal hebben we wensen. Wensen die we graag in vervulling laten gaan. Datzelfde geldt voor dromen. Mijn hoofd zit zo vol met wensen en dromen die ik graag wil realiseren voor ik sterf. Een soort van ''before I die.'' Ik wil nog zoveel doen.


 Travel the world.
Ik zou graag de wereld over reizen en meer van de wereld willen zien. Ik heb nog zo veel plekken waar ik naartoe zou willen. Misschien dan niet alleen op vakantie, maar dat ik ook echt iets kan betekenen voor dat land. Ik zou het niet aankunnen om mijn hele leven in dit koude kikkerlandje te blijven wonen. Oké, ik ben ik geboren en getogen, maar dat betekent niet dat ik niet in een ander land zou kunnen leven. Het liefst zou ik natuurlijk in New York gaan wonen ofzo, maar dat is heel duur en wel heel ver weg van Nederland. Ik weet niet of ik dat kan.

Be free.
Nu, op dit moment, met school. Ik heb het heel druk met allerlei dingen. Ik zou wel eens willen dat ik gewoon niks hoefde te doen en gewoon lekker kon doen wat ik zou willen. Even niet het gezeur van school of mijn ouders aan mijn hoofd. Gewoon even een moment voor mezelf en even alleen aan mezelf denken. Dat klinkt misschien heel egoïstisch maar als je alleen maar aan anderen denkt en jezelf vergeet, is het ook niet goed. 
Learn to skateboard.
Niet alleen serieuze dingen over het leven zou ik wel willen, maar ook gewoon wat andere leuke dingen. Zoals skateboarden. Ik kan het al een beetje, maar heel goed, nee. Het lijkt me zo vet, op zo'n plankie over het asfalt scheuren. Alle mensen die je nakijken omdat je opeens langs komt zetten. Als het even kon zou ik het leren, maar van wie, hoe en waar weet ik niet. Deze staat zeker op mijn ''to do list.''

 
  Have a boyfriend.
Ik zou wel zo'n vriendje willen die je altijd op Tumblr of op Twitter ziet. Gewoon een écht lief vriendje. Eentje die alles voor je over heeft, een beetje knap is, en je nooit pijn zal doen. Nu weet ik dat zo'n jongen niet bestaat, maar toch zou ik het willen. Ik zou dan allerlei leuke dingen met hem gaan doen, maar vooral veel foto's maken. Helaas ben ik zo'n jongen nog niet tegen het lijf gelopen, maar ik denk wel dat dat ooit zal gebeuren. Tot die tijd is het wachten geblazen.

Have some babies.
Later als ik ouder ben zou ik wel graag kinderen willen. Gewoon omdat ik dan iets achterlaat in de wereld. Ook omdat ze zo schattig zijn. Als ik later dingen heb gedaan waar ik trots op kan zijn, heb ik in ieder geval verhalen te vertellen aan mijn kleinkinderen, als ik kinderen krijg dan. Het liefste zou ik er 2 krijgen, een jongen en een meisje. Natuurlijk heb je dat niet altijd in de hand, maar het zou leuk zijn. Er bestaan theorieën dat als je tijdens je zwangerschap bepaalde dingen zou eten dan meer kans zou hebben om een meisje te krijgen. Ik weet niet of dit waar is, en eerlijk gezegd hoef ik dat nu nog niet te weten. Toch lijkt het me ook mooi om een kindje te adopteren. Gewoon, omdat buitenlandse kinderen er altijd heel mooi uitzien (vind ik) en om ze een beter leven te geven. Het lijkt mij een mooie gedachte om iets te kunnen doen voor deze kinderen. Namelijk, een warm en liefdevol huis te geven.

Heb jij wensen?

Bedankt voor het lezen!
xx'





Geen opmerkingen:

Een reactie posten