donderdag 3 januari 2013

Cadeautjes, eerste indruk.

 
Ik heb gisteren en vandaag een feestje gehad bij een vriendin. We deden een sinterkerstennieuw surprise. We waren met 6 meisjes en iedereen had een surprise gemaakt. Ik had een surprise gekregen; een grabbeldoos met een enorme 'Stitch' van de Disney-film Lilo and Stitch erop. Super leuk! Er zaten 4 leuke cadeautjes in die ik graag aan jullie wil laten zien. Dit zijn alleen de eerste indrukken, uitgebreidere reviews volgen. Wil je weten wat ik gekregen heb?


Lush, Angels Delight
Als eerste heb ik de zeep 'Angels Delight' van Lush gekregen. Het is een super kleurig zeepje in een hele leuke gekleurde wikkel. Het zeepje is roze met oranje en ruikt super lekker zoet.
Toen ik 'm voor het eerst rook kon ik ook niet stoppen met ruiken.
Lush omschreef de zeep precies hetzelfde zoals ik hem rook: "Hemels lekkere zeep met een feestelijk uiterlijk. De geur komt van de oliën van mandarijn en  zoete sinaasappel, met een vleugje gardenia extract. Al jaren een geliefde bestseller in de kerst-periode!"
Het eerste wat ik rook toen ik 'm zowat in mijn neus stopte: sinaasappel. Een frisse zoete citrusvruchtengeur.
Angels Delight kost 4,50 per 100 gram.
The Body Shop, Lychee Blossom Shower Gel
Deze lovely lovely showergel van The Body Shop is een genot voor onder de douche. Deze shower gel heeft een tropische, fruitige, fris maar toch zoete geur. Ik vind hem heel erg lekker. De flacon en het etiket vind ik niet zo indrukwekkend want het is gewoon een standaard flacon. De zeep zelf is ook kleurloos, dus dat is ook niet zo bijzonder. Maar die geur, ik heb er geen woorden voor. Toen ik hem uitpakte was ook het eerste wat ik zei: ''Was dit de laatste in de winkel? Ik ga een back-up halen!'' Dat zegt wel hoe lekker ik deze douchegel vind. 
Lychee Blossom Shower Gel kost 2,50 in de sale.

Essence, Glossy Lipbalm Sweet Strawberry
Dit schattige kleine lipglossje heeft ze perfecte naam gekregen: Sweet Strawberry. De mierzoete geur die aan deze lipbalm hangt is heel erg overheersend. Om eerlijk te zijn hou ik zelf niet van lipgloss. Veel te plakkerig en het ziet er gewoon veel te glimmend uit. Meestal ben ik ook niet zo'n fan ervan als je de lipgloss tegen je lippen aan moet drukken. Onhygiënisch, de lipgloss wordt snel vies omdat hij vuil en stof uit de lucht en van je lippen opvangt als je de dop eraf draait. De verpakking is wel heel erg cute. Heel erg leuk dat ze bij elke geur een passend plaatje hebben gedaan. Ook is hij lekker compact. Hij zal nooit veel ruimte innemen in je (toilet)tas. 
Glossy Lipbalm Sweet Strawberry kost maar 0,99!
Essence Snow Jam 24h hand protection balm
Deze handcrème is heel erg geschikt voor deze tijd. Hij beschermt je handen zelfs voor temperaturen onder 0! ''Deze verzorgende handbalm met shea butter en kokosnootolie zorgt dat een droge, gestreste huid intens gevoed en verzacht wordt. De 24h herstellende formule biedt langdurige bescherming voor zijdezachte handen. De protection balm heeft ook nog eens een verrukkelijke geur!'' Dat zegt genoeg lijkt me. De geur vind ik een beetje ruiken naar snoep, of in ieder geval naar iets heerlijk zoets. De tube vind ik er ook echt ontzettend leuk uitzien met dat paars en blauw. Er zit 75ml in en is 12 maanden houdbaar.
Snow Jam 24h hand protection balm kost maar 1,99 (wat me trouwens heel erg meeviel!)  

Hebben jullie leuke dingen gekregen voor Sinterklaas of Kerst? 
Bedankt voor het lezen! 
xx'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten