woensdag 2 januari 2013

2013, nieuwe voornemens

2013, het jaar van nieuwe voornemens en dus ook nieuwe doelen. 2012 is voor mij een rot jaar geweest. Het ging niet goed op school, thuis was het niet zo fijn af en toe, maar 2013 is een nieuwe start voor mij. Zo ook, een nieuwe start voor deze blog. Als je wil weten wat ik dit jaar allemaal van plan ben met deze blog, YouTube en mijn persoonlijke leven?
1. Deze blog, fijn om hier weer te zijn. Het is een hele tijd geleden dat ik een blogpost heb geschreven. Ik ben van plan om deze blog een nieuw leven te geven. Zoals je ziet, een nieuw lettertype, een nieuwe achtergrond, nieuwe kleuren, nieuw logo. Alles voor een nieuwe, frisse start. Ik heb besloten om weer een beetje te beginnen met bloggen. Ik vind schrijven leuk, dingen over mezelf, maar ook onderwerpen die jullie interesseren. Ik ga proberen elke week 3/4 artikelen online te zetten. Ik ga ook weer een beetje over beauty schrijven maar ook over lifestyle en fashion. Een typische blog dus. Als jullie nog requests hebben voor artikelen, dingen waar jullie meer over willen weten, dan kan je dat altijd achterlaten.

2. Youtube. Waarschijnlijk is het jullie al opgevallen, ik upload de laatste tijd vrij weinig. Ik upload alleen dingen van plaatsen waar ik kom of gebeurtenissen in mijn leven. Helaas is mijn leven niets meer dan slapen, eten en school op dit moment. Daarom verschijnen er niet zo veel filmpjes online. Ook is het zo dat ik nu weer kan bewerken en het dus langer duurt om te uploaden. En maar wachten, en wachten, en wachten. Jullie moeten niet denken dat ik het niet meer leuk vind, want ik heb nog niet zo lang een nieuwe camera. Dus aan het plezier zal het niet liggen. Aankomende zaterdag ga ik naar Almere, onder andere naar de Primark, dus daar kunnen jullie ook een verslagje van verwachten. Like it?


3. Mijn persoonlijke leven. Niet heel veel bijzonders. Alleen dat ik dus nieuwe voornemens heb wat betreft vrienden, familie en school. Niet alle voornemens zet ik op mijn blog omdat ik het toch wel een beetje privé wil houden. Maar jullie gaan ook persoonlijke updates zien, en hoe ik vorder met allerlei dingen. Momenteel gaat het goed met me, (veel beter dan vorig jaar) en ik heb het naar mijn zin. Soms word ik nog wel eens slachtoffer van puberitus, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Op school ook alles prima, en ik heb echt een veeeeel leuke klas dan afgelopen schooljaar. Ik zit beter in mijn vel en ben klaar om een nieuwe start te maken op deze blog!

Begin jij opnieuw dit jaar?

Bedankt voor het lezen!
xx'



Geen opmerkingen:

Een reactie posten