zondag 24 juni 2012

Let's bring it on!

Je kent het wel, die dip als je van de winter naar de zomer gaat. Vooral nu. Het is zomer, maar het regent en het weer is niet dat je zegt: ''Goh, laten we eens gaan zwemmen!'' In het volgende artikel kunnen jullie lezen hoe ik in het leven sta op dit moment, en misschien is dat wel inspirerend voor jullie. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en lees vooral verder!


Ik vind gewoon, of het nou winter is of niet, je moet genieten van elke dag. Het kan zomaar zijn dat je er over 2 dagen gewoon niet meer bent. Oké, dat is niet zo'n leuke gedachte, maar het kan zomaar. Ik ben altijd heel bang om uitdagingen aan te gaan. Dus bijvoorbeeld: er was een schilder bij ons op school en die ging een meisje natekenen. Hij wilde per sé een meisje die met de letter M begon. Iedereen begon gelijk: ''Merel, Merel, Merel, Merel!'' Maar ik durfde niet. Dus toen zei ik dat Maartje het moest doen. Uiteindelijk heb ik daar heel erg veel spijt van gehad. Alles wat je aangeboden word in het leven krijg je maar één keer. Zoals bijvoorbeeld: Nagetekend worden, van een hele hoge rots springen, bungeejumpen of skydiven. Bij mij was een goed voornemen voor 2012: Take that challenge!

Je moet gewoon het beste uit het leven halen. De meningen verschillen over of je maar één keer leeft of niet, maar toch. In dit leven wat je nu leeft kan je dingen maar één keer doen. Misschien kennen jullie het begrip: 'YOLO?' Het betekent: You Only Live Once. Dit begrip gebruiken ze veel op Youtube, en daarmee wordt eigenlijk ook aangegeven dat je alles uit het leven moet halen. Je kan maar beter trots zijn op de dingen die je wél hebt gedaan, dan spijt hebben van de dingen die je níet hebt gedaan.


Welke van de twee zou je kiezen:

1. Iemand die zich alleen maar verborgen houdt en die niks durft. Alleen maar met zichzelf in de knoop zit. Iemand die alleen maar achter een masker leeft. Iemand die eigenlijk heel ongelukkig is, maar die dat niet uitstraalt. Zo iemand lijkt me ongelukkig, en wie wil er nou ongelukkig zijn?


2. Iemand die alles uit het leven haalt. Er serieus schijt aan heeft wat andere mensen denken of vinden. Lekker doen waar die zelf zin in heeft. Iemand die uitdagingen aandurft en die altijd zichzelf is, hoe diegene zich ook voelt. Een happy persoon dus.

Ikzelf zou voor persoon 2 gaan omdat het lijkt alsof die gewoon veel meer plezier heeft in het leven.Ik doe alles wat ik hierboven heb vermeld ook niet altijd hoor. Stiekem ben ik heel erg verlegen en durf ik bijna niks. Dit artikel is dus ook voor mij handig!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en I see you next time!
xx 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten