zaterdag 23 juni 2012

Goodbye Winter Hello Summer!

De zomer is weer begonnen, thank god! Ik haat winters, die kou en dat regenachtige weer. Bah! Ik weet dat het weer nu ook nog niet echt zomers is, maar de zomervakantie komt al in zicht, en ik weet zeker dat de zon eraan komt. In het volgende artikel heb ik dingen gepakt die in deze tijd (de zomer dus) écht niet meer kunnen, en wat darentegen wel weer kan. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en dat jullie er wat aan hebben! Lees snel verder!


Oké, het idee is dus dat de dingen van de winter lekker moeten ophoepelen, en welcome in the summer!

1. Goodbye warme dranken zoals koffie










  

Hello zomerse cocktails














2. Goodbye effe kleuren












Hello printjes















3. Goodbye ewrtensoep












Hello zoetigheden 














4. Goodbye binnen zitten achter je telefoon












Hello beach












5. Goodbye Uggs

















Hello pumps












 6. Goodbye one-color nails




Hello flower nail-arts

















7. Goodbye scarves and sweaters














Hello haarbandjes en hemdjes

















8. Goodbye grey sweaters (wat voor print er ook op staat)














Hello vlaggen-tops




















9. Goodbye spijkerbroeken

















Hello cute outfits


















10. Goodbye mutsen














Hello sunglasses











11. Goodbye boring one-color hair

















 Hello Dip Dye hair
 
















12. Goodbye all-over-the-place tattoos
 
















Hello beautiful tattoos


























Ik hoop dat jullie dit een beetje leuk vonden? Vaker zoiets?
Als je vragen hebt kan dat altijd hieronder, of bij de postduif.
xx'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten