zaterdag 23 juni 2012

Vakantie: Waar gaan we eigenlijk heen?

Ik heb de afgelopen tijd in mijn filmpjes heel vaak gezegd dat we naar Italië gaan, maar waar gaan we eigenlijk naartoe? Ik heb jullie eigenlijk nooit uitgebreid gezegd waar we nou eigenlijk heen gaan. En ik heb besloten om jullie dat nu dat wel te laten weten. Ben je er benieuwd naar? Lees dan vooral verder!




Nou, om te beginnen: we gaan naar Italië, duh! Hoe vaak heb ik dat nou al wel niet gezegd? We gaan naar het plaatsje 'Porlezza' aan het meer van Lugano. Als ik het zo zou horen zou ik echt denken: ''Meid, geweldig. Maar ik heb geen flauw idee waar dat ligt!'' Dat snap ik volkomen! Dus ik heb hiernaast een plaatje waarop 'Porlezza' staat aangegeven met een nederlands vlaggetje. Het ligt, zoals je ziet, helemaal in het noorden. Het ligt aan een meer, het meer van Lugano. Oké, ik begin nu alles twee keer te zeggen, dus we gaan over naar het vakantie gedeelte! Haha! 

Bij dat meertje zit ook een strand, en bij onze camping zelf zit ook een zwembad. Dus genoeg keuze om te zwemmen lijkt mij! De camping ligt precies tussen de bergen, welke bergen dat zijn.. No Idea! Het is in die periode, is me verteld, best lekker weer daar. Dat word dus 24/7 zwemmen en hemdjes dragen! We slapen niet in een tent ofzo, maar we slapen in een soort klein 'huisje.' Ze noemen het een 'chalet' maar als je dat zegt denk je al automatisch aan een kasteel. Tenminste, dat heb ik. Maar even om het duidelijk te maken, het is geen kasteel! Op de camping zelf zit een supermarktje en een pizzaria. Wat zal ik dik worden hé. Italië is ook de filmset voor een filmpje waar we het al super lang over hebben. Jullie weten dat nog allemaal niet, maar dat ik ook juist de bedoeling!

Ook gaan we daar shoppen enzo, en ik ga me helemaal dood kopen bij Kiko, dus er komt sowieso een mega shoplog. Alles is in Milaan wel heel duur, maar er zitten ook winkels als: de H&M en de Bershka. Er komen ook filmpjes als: een huis-tour, en vlogs enzo. Maar dat zien jullie allemaal tegen die tijd wel.


Natuurlijk hoort bij op vakantie gaan ook: je koffer inpakken! Er komt ook nog een filmpje over mijn koffer en dergelijke, over mijn verzorgingstasje, en over mijn make-up die ik meeneem. Dus jullie hebben de komende tijd wel genoeg filmpjes om te bekijken. Ik ga niet al te veel meenemen. Want toen ik vorig jaar met Josy naar Frankrijk ging had ik mijn halve garderobe meegenomen, en dat was geen succes. Dus ik neem ook maar een hele kleine koffer mee, maar toch genoeg voor de hele week. Er zullen in mijn koffer gewoon niet hele bijzondere dingen zitten, gewoon wat rokjes, hemdjes, tops, shorts, en slippers. Maar dan nog vind ik het leuk om het jullie te showen.

Ik hoop dat alles nu voor jullie een beetje duidelijk is geworden over mijn vakantie, maar als je nog vragen hebt kan dat altijd hieronder of bij de postduif.
Hope you guys liked it!
xx'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten