zaterdag 23 juni 2012

Shoplog ~ Action & Etos.

Ik ben donderdag met Josy even naar Den Bosch geweest, en daar heb ik in totaal 4 dingetjes gescoord. Het leek me leuk om jullie meer te vertellen over de producten. Ik had niet heel veel te besteden, dus het zijn geen hoge-kwaliteit producten. Maar toch vind ik het voldoende om het met jullie te delen. Ben je er benieuwd naar? Lees dan vooral verder.


Ik ben als eerste bij de Action geweest. Ik wilde daar heen omdat ik daar misschien nog goedkope dingen kon vinden voor mee naar Italiƫ. Specifiek dat, is niet gelukt, maar ik heb wel wat andere dingen die toch ook mee kunnen op vakantie.

Ik heb als eerste dit pak met elastiekjes. Er zitten er 50 in de verpakking. Er zijn niet van alle kleuren even veel, maar dat geeft niet. Ze rekken goed, en ze zijn voor mijn haar precies groot genoeg. Ze waren ook nog eens spotgoedkoop! Ze waren maar €0,60! Insane! Al mijn elastiekjes bewaar ik in een cupcake potje van de Action. Maar als ik een elastiekje pak, stop ik ze die avond er niet meer terug in.. Lekker slim! Dus zo raak ik al snel al mijn elastiekjes kwijt, dus ik was wel weer toe aan wat nieuwe. Er zitten 4 kleuren in: wit, lichtbruin, chocoladebruin en donkerbruin. Ik heb bruin haar, dus voor mij is dat gewoon goed. Ik weet niet of er nog meer kleuren waren. Ik zag ze niet.

Dan als tweede had ik deze make-up sponsjes gekocht. Er zitten er drie in de verpakking en het ziet er echt super leuk uit! De mijne zijn helaas al uit de verpakking omdat ik ze in de video al had unpacked. De verpakking zelf kan je hier zien. zo kom je uit bij de shoplog op YouTube. De textuur van de sponjes is echt super! Ik zocht al super lang dit soort sponjes, en wie had gedacht dat je ze dan tegen zou komen bij de Action? Nobody, right? Ik heb ze in drie kleurtjes: roze, oranje en koraal. Je had ze ook nog in lichtere kleuren zoals: wit en lichtroze, maar ik vond deze wel lekker opvallend. Dit soort sponsjes zijn bijvoorbeeld perfect om foundation mee aan te brengen. Ik vind ze super fijn, en dat voor de prijs van: €0,60! Amazing!

Toen was ik naar de Etos gegaan om nog een beetje te kijken, en daar ben ik uiteindelijk ook met 2 producten de winkel uit gelopen.



Als eerste deze losse oogschaduw van Miss Sporty. 'Shimmer Dust eyeshadow' heet het, en ik heb nummer 009 Allure. Het is een beetje een metallic bruine kleur, en ik vind hem persoonlijk heel erg mooi. Ze hadden ook nog een lichtere bruin, een roze, een groene en nog meer. Dus sowieso genoeg keuze! Er zitten gaatjes in en daar komt geleidelijk aan, de oogschaduw uit. Er zit geen kwastje bij ofzo, maar dat is ook niet echt nodig. Ik zou voor deze oogschaduw een wat dikkere kwast gebruiken. Ikzelf gebruik de Essence Smokey Eye Brush, en die is daar heel geschikt voor. De verpakking ziet er chic uit, en is mooi gedecoreerd. Er staat duidelijk op wat het is, en hij is 30 maanden houdbaar. En dit alles voor de prijs van €3,-!

En Last but not least : een Miss Sporty fabulous eyes, Eyeshadow pencil 'To shade and define.' Ik heb ervaring met deze mooie potloden, en ik ben er heel tevreden over. Deze keer heb ik een blauwe kleur gekocht. Zo'n kleur heb ik nog helemaal niet in mijn stash, dus toen ik hem zag moest ik hem hebben. Ik gebruik dit soort potloden ook gewoon als oogpotlood. Ik heb zelf nu vier kleuren van de zes: blauw, bruin, paars en groen. Hij heet: 020 Blue Spark. Ze zijn goed gepigmenteerd, en er komt een mooie lijn vanaf. Deze blauwe kleur neigt iets naar het wit, maar dan nog zie je toch wel een mooie blauwe gloed. Dit potlood kost €2,30, dus voor die prijs vind ik het een aanrader!

I hope you guys liked it, and I see you next time.
Vragen? Kan altijd hieronder, of bij de postduif.
xx'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten