zondag 17 juni 2012

Dr. Oetker Kloppudding!


Ik heb gisteren pudding gemaakt van Dr. Oetker. Ben je benieuwd hoe je hem maakt? En of 'ie lekker was? Lees dan gewoon verder!







Ik was gister met mijn moeder meegegaan naar de Albert Heijn om boodschappen te halen. Ikzelf had zin om een cake te maken. En dat heb ik ook gedaan. (Hij is superlekker geworden!) Maar toen ik bij de cake en taart stond enzo zag ik opeens 'Kloppudding' staan. Ik mocht 'm van mijn moeder meenemen, en toen ben ik het dus gisteren gaan maken. Trouwens, er zijn superveel smaken! Ik had zelf Banaan.


 Dit heb je nodig: -500 ml melk.
- Pakje 'Kloppudding' (Logisch)
- Kom
-Mixer
 Het eertste wat je doet is, je gooit de melk in een kom.
 Zo ziet de poeder eruit.
 Je doet de poeder bij de melk. Nu ziet het er best ranzig uit, maar dat word gewoon door de melk opgenomen als je gaat mixen.
 Dit is dus het resultaat als je hebt gemixt.
 Nu moet 'ie minstens 10 minuten in de koelkast.

Ik heb geen foto van het eindresultaat omdat je niet veel verschil ziet met de tweede foto van onder. 
Het belangrijkste was: hij was lekker!
Mijn moeder vond het te chemisch, maar ik heb daar nooit zo'n last van. 
Onze koelkast ruikt nu helemaal naar banaan! Haha!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en dat jullie dit nu ook zelf gaan maken!
Heb je nog vragen? Je kan ze altijd hieronder stellen, of bij de postduif!
xx'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten