zondag 17 juni 2012

Spulletjes shoplog!

Vandaag ga ik iets uitgebreider vertellen over de producten die ik heb gekocht/gekregen van de Kruidvat. De shoplog kan je zien op mijn kanaal: XXEssaX. Wil je meer weten? Lees dan vooral verder!




Ten eerste, heel erg sorry dat ik vrijdag en zondag niks heb geplaatst. Het wordt de komende week ook niks, want ik heb proefwerkweek, dus sorry daarvoor.

Maar nu het echte artikel!
Ik ben dus bij de Kruidvat geweest en daar heb ik 2 dingen gehaald.

Ik heb als eerste deze ''After sun lotion.'' Deze lotion heb ik al, die heb ik gekregen in de goodiebag van de beautygloss party. Ik kon deze GRATIS krijgen in verband met mijn Extra Voordeelkaart. Als je deze actie vorige week zondag niet geactiveerd hebt via je mail, kan je van deze actie helaas geen gebruik maken. Ik heb hem nog niet gebruikt, maar als ik in Italiƫ ben, of als ik terug ben, zal ik er wel een review over schrijven. De geur is in ieder geval aan te raden voor mensen die van kokosnoot houden. Ik persoonlijk hou daar wel van, maar dat is per persoon verschillend.
Er zit 100ml in de fles en hij is 12 maanden houdbaar.



Dan als tweede heb ik reisflesjes gekocht. Er zitten in totaal 4 flesjes in en 2 potjes. Er zit een zeeppompje in, een spuitflesje, en 2 gewone andere flesjes. Verder zitten er 2 gewone potjes in. Super handig! Ze zitten in een tasje met roze zebraprint. En in totaal was dit afgeprijsd: van €2,99 naar €1,99! Dus €2,- voor 6 reisverpakkingen, en een super leuk tasje.. Die kon ik echt niet laten staan! Ik ga ze gebruiken voor mee naar ItaliĆ«. Wat ik erin ga stoppen weet ik nog niet, maar ik ga ze zeker weten gebruiken. (Of anders het tasje wel :D)

En nu nog even foto's van allebei de producten:





Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. Als je nog vragen hebt, kan je die altijd hieronder stellen, of bij de postduif.
xx'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten