woensdag 6 juni 2012

Roze ooglook! (Budgetproof)

Vandaag ga ik een ooglook voor jullie maken. In mijn vorige artikel heb ik al verteld dat ik inspiratie had tot een look. En die look ga ik vandaag voor jullie doen! Ben je er benieuwd naar? Lees dan gewoon verder!

Ik gebruik allemaal budget-proof producten, omdat ik die gewoon fijn vind, en ze zijn lekker goedkoop.

Dit heb je allemaal voor deze ooglook nodig --> 
- Mascara's ~ Essence
- Lichtroze mono ~ Catrice
- Donkerder roze mono ~ Etos
- Paars eyeshadow pencil ~ Miss Sporty
- Roze/koraal lipliner ~ Essence
- Oogschaduwbasis ~ Essence
- Pallet ~ H&M Beauty
- Kwasten ~ Essence & Etos




1. Je begint met het aanbrengen van oogschaduwbasis
2. Je brengt de lchtroze kleur uit het pallet aan.
3. Je brengt de lichtroze van Catrice erover heen aan.
4. Je brengt de donkerdere roze kleur van Etos aan in de arcadeboog. Je zorgt dat het vervaagd met de andere roze.
5. Je trekt met het paarse eyeshadow-pencil een lijntje onder je onderste wimperrand.
6. Je kleurt dat lijntje een beetje in met de roze lipliner van Essence.
7. Je brengt de ''Get Big Lashes'' mascara aan op je bovenste wimpers.
8. Je gebruikt het kleinste kwastje van de ''2in1 Volume Mascara'' en die breng je aan op je onderste wimpers.

And that's it!
Makkelijk toch?
Je hebt nu een hele leuke, roze, ooglook die prima kan naar school of een feestje.
Als je de look hebt gemaakt, zet je dan even hieronder een reactie? Of bij de postduif?

Ik hoop dat je het leuk vond, en tot vrijdag!
xx'

 De eerste foto is zonder de ooglook,
en de tweede foto is met de ooglook!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten