woensdag 9 mei 2012

Review Essence mascara: Get Big Lashes.

Vandaag een review van de Essence mascara: Get Big Lashes.
Ik vertel je in het artikel wat ik ervan vind.
Ben je er benieuwd naar?
Kijk dan gewoon mee!





Essence: Get Big Lashes.


Ik heb in maart deze mascara gekocht bij de kruidvat voor €2,90 geloof ik. Het was toen de 1+1 gratis actie op het hele make-up assortiment. Op het kanaal van een vriendin staat de shoplog. Haar kanaal is: XXXMikki. Dus als je interesse hebt, kun je die even bekijken!

De bovenkant van de mascara is mooi afgewerkt met een 'E' van: Essence. Verder zijn de kleuren zwart, geel en roze. Verder staat alle tekst er in het engels op, maar sommige dingen ook in het duits of in het frans. Maar dus niet in het nederlands. Dat vind ik opzich niet zoveel uitmaken, want ik kan best goed engels, dus dat is geen probleem. Hij is gemaakt in Luxenburg, is 6 maanden houdbaar en er zit 12 milliliter in.


De mascara is 'volume boost.' Dat houdt dus in dat de mascara je wimpers een extra groot volume geeft, en hij maakt je wimpers ook extra dik. Er staat op dat hij 'oogheelkundig' is getest, dus hij is sowieso niet slecht voor je ogen ofzo. Ook is er niet op dieren getest. Niks van Essence is trouwens op dieren getest. Maar in ieder geval, hij is dus niet slecht voor je ogen. En als je er toch irritaties van krijgt.. Dan is er gewoon iets mis met je ogen!
Het formaat is niet heel groot. Er zit ook maar 12 milliliter in. Maar hij is ongeveer net iets groter dan mijn hand. Ik vind het wel prima. En trouwens, voor €2,90 kun je ook niet alles perfect hebben!

Het kwastje is echt HEEEEEEL fijn! Het is een heel dik kwastje, en hij brengt heel fijn aan. In de hoekjes is hij iets minder. Maar daar gebruik ik dan mijn 'Max eyes' mascara voor van de Action. Ik vind dit echt een aanrader! Hij is heel fijn, en hij is ook nog eens budgetproof! Wat wil je nog meer?




Ik hoop dat je het leuk vond, en als je nog vragen hebt kan je die altijd hieronder stellen, of anders bij de postduif.
xx' Merel
Ps. Door op de foto's te klikken worden ze groter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten