vrijdag 11 mei 2012

Review NYX Lip Lacquer Pot

Vandaag alweer een review! Deze keer van de NYX Lip Lacquer Pot. 
Ben je er benieuwd naar? Kijk dan gewoon mee!








Ik heb deze lipgloss van de Beautygloss Party. Het is een lipgloss/lip balm. Het zit er een beetje tussenin. Ik vind het heel erg fijn dat het in een potje zit,en niet in een tube. Want in een tube raakt het héél snel over de datum, en het wordt minder snel sticky. Hij was geloof ik maar €2,- Dus dat is natuurlijk heel weinig! Er zit 4 gram in en hij is 12 maanden houdbaar.


Het potje is mooi afgewerkt met: NYX. Het is een doorzichtig potje met een zwart dekseltje. Je ziet dus welke kleur er in het potje zit. Dat is wel handig! Het formaat is niet heel groot. Eigenlijk best wel klein. Er zit wel redelijk veel in. Er zit zoals ik al had gezegd: 4 gram in. Maar voor mijn gevoel zit er wel veel in. Ik denk dat hij ook niet zo snel op zal gaan.

Dit merk is in de normale winkels zoals: Kruidvat en Etos niet te koop. Dat vind ik wel jammer. Het is een goed merk en het is helemaal niet zo duur. Er was op de Beautygloss Party best veel van NYX, maar omdat wij iets later waren, was er al heel veel weg. Er was nog wel een heel mooi pallet voor €6,- Maar die heb ik uiteindelijk toch niet gedaan omdat ik al redelijk veel palettes heb, en ik die eerst ff op moet gaan maken, en moet gaan gebruiken (shame on me ;D) Als je trouwens er een filmpje van wil zien, (van al mijn palettes) moet je dat maar ff hieronder zetten, en dan zal ik er een filmpje over maken.

Ik hoop dat je hier iets aan had, en dat je nu door dit artikel helemaal enthousiast geworden bent voor NYX. Als je nog meer informatie wil over dit merk kun je even op deze site kijken.
Thanx 4 reading.
xx' Merel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten