dinsdag 8 mei 2012

Review W.I.C. nagellak!

 Ik heb nog niet zo lang een W.I.C. lakje. Ik ga jullie vandaag vertellen wat ik ervan vond.
Ben je er benieuwd naar? Kijk dan gewoon mee!

 Ik heb, zoals jullie weten, een nieuw W.I.C. lakje. Deze hele mooie lila kleur. Ik ben er zelf echt heel erg blij mee! Ik heb het gecombineerd met een matte topcoat van Miss Sporty. Ik heb om de nagellak sneller te laten drogen, Essence Express Dry Drops gebruikt.
Zelf vind ik dit echt een aanrader, want het is een super mooi kleurtje, je doet er lang mee, en W.I.C. is gewoon hele goede kwaliteit!
Ik heb hem bij het Kruidvat voor €2,50 kunnen scoren! Hij lag in de kortingsbak voor €5,- maar omdat de 1+1 gratis actie er was, ging er nog een keer de helft vanaf! Dus uiteindelijk was hij maar €2,50!

Ik weet het, mijn middelvinger is inmiddels een beetje verneukt.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hadden, en als je nog vragen hebt kan je die altijd stellen!
xx' Merel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten