zaterdag 12 januari 2013

Picturelicious #1 - Shoplog met o.a. Hema, Kruidvat & Etos.

Eureka! Een nieuw onderdeel op Helloworld, Picturelicious. Dat houdt in dat het een artikel is gemaakt met foto's. Dus bijvoorbeeld: OOTD in foto's, shoplog in foto's, verslagjes van dagen enzovoorts. Vandaag is de eerste versie van Picturelicious, een shoplog in foto's met o.a. Hema Kruidvat & Etos. Benieuwd? Lees dan snel verder!
Kruidvat

 Als eerste deze highlighter. Hij is van Essence van de I♥Stage collectie, en dit is dus de I♥Runway highlighter. Hij heeft een kwastje met een draaisysteem. Meestal ben ik niet zo'n fan van dat draaisysteem omdat er al snel te veel spul uitkomt, maar bij deze is dat niet het geval! Het is een hele mooie parelmoer highlighter met een roze ondertoon.
Deze highlighter is nog maar heel even te verkrijgen en kost 1,30.

Deze mono, wauw! Wat een beauty. Een mooie koperkleur die me eigenlijk eerder niet was opgevallen in het essence schap. Hij viel me op omdat ik aan het kijken was naar de oogschaduw met korting, en daar zat deze ook tussen. Het is nummer 59, Copper Island, en heeft een Shimmer effect. 
Deze mono is nog maar heel even te verkrijgen en kost maar 0,85!

Dit is mijn eerste quattro van Catrice, shame on me! Deze quattro met een lichtblauw, lichtroze, lichtbruin en een donkere bruine kleur is erg goed gepigmenteerd. Stuk voor stuk mooie oogschaduws. Vooral vind ik de lichte bruine kleur erg mooi. De roze is heel erg licht van kleur en neigt een heel klein beetje naar de witte kant toe, maar dat geeft ook juist wel weer een mooi effect vind ik.
Dit is nummer 050, Twinkle in the Eye.
Deze quattro is nog maar heel even te verkrijgen en kost nu maar 2,25!

Niet zo heel veel bijzonders te vertellen over dit kwastje. Ik heb er nog een maar die gebruik ik om oogschaduws nat te gebruiken en is dus een beetje raar opgedroogd. Ik vind hem heel fijn om in de arcadeboog mee te werken, maar ook gewoon op het bewegende ooglid. De haartjes zijn heel zacht (en paars :D) en vallen niet uit!
Gelukkig blijft dit kwastje wel gewoon in het assortiment van Essence.
Dit kwastje kost maar 1,29!

Etos
Ik heb een aantal maandjes geleden precies deze nagelstickers gekocht van Miss Sporty maar dan met zebraprint erop. Ik was er eigenlijk wel heel tevreden over en wilde graag dit printje hebben dus ik heb ze gehaald. Ze blijven heel erg lang zitten, en de meeste andere beautybloggers zijn er ook heel erg tevreden over. Ik heb wel een tip: ga niet met deze stickers in een warm bad, dan liggen ze er zo af.
Deze stickers kosten maar 3,-!

Hema
Je zal misschien zeggen: ''Dat zijn toch van die kinderdoekjes?'' Ja, dat zijn ze. Ik liep even snel de Hema binnen om te kijken bij de make-up en om misschien nieuwe reinigingsdoekjes te halen (want die waren op.) Toen liep ik deze doekjes tegen het lijf. Ten eerste vind ik het er super schattig uitzien, zo'n tekeningetje van Jip (van Jip&Janneke) en die gekleurde verpakking. Als ze niet werken om make-up eraf te halen, dan werkt het wel om swatches eraf te halen, dus functioneel zijn ze altijd!
Er zitten 40 doekjes in deze verpakking en zijn tot eind 2014 houdbaar.
Deze doekjes zijn tegen de prijs van 1,60 te verkrijgen.

Bijou Brigitte
Deze super lieve oorbellen hebben bolletjes van roosjes aan de onderkant eraan hangen. Het koordje heeft een bronze kleur en ook een bronze steker. Ik kom eigenlijk haast nooit bij de Bijou Brigitte omdat het er meestal wel erg prijzig is. Er stond heel groot 'SALE!' op de deur dus ik kon het niet laten om even naar binnen te gaan. Er was erg veel in de sale, maar veel leuke dingen? Nee. Als je goed tussen de rekken zocht kwam er nog wel eens wat leuks tevoorschijn. Zoals deze lieve oorbelletjes!
Deze oorbellen zijn in de sale te verkrijgen voor 4,-!

Zeeman
Nivea! We weten allemaal dat Nivea te verkrijgen is bij de Action, maar nu hebben ze het ook bij de Zeeman! Ik was bij de Zeeman voor een aansteker (niet denken dat ik rook) maar die had ik niet gevonden. Ik had nog wel sokken gescoord trouwens, maar die zijn niet heel boeiend. Maar toen ik bij de kassa stond om die af te rekenen lag er een hele bak met Nivea oogschaduws, nagellakjes en lipglossjes! Ik was meteen verliefd. Ik heb helemaal geen make-up van Nivea ondanks dat ik elke zomer naar Frankrijk ga waar het wel gewoon te verkrijgen is. Ik was zo blij met dit kleurtje, een zachtroze kleur. Ook de verpakking is prachtig! Hele mooie bloemen en bladeren. Deze oogschaduw komt uit de Pure&Nature collectie. Het is nummer 13, Vintage Rose.
Deze mono is te verkrijgen voor maar 1,99!

Toko
Bij ons bij school zit een toko en ik ga daar altijd koekjes halen. Ten eerste vind ik de verpakking al mega cute. Die diertjes die allemaal super blij kijken en dan die japanse tekst erbij. Ten tweede zijn de vormpjes van de koekjes super grappig want het zijn vormpjes van dieren. Ten derde: de smaak. Het zijn een soort van zoete, maar toch hartige kaaskoekjes ofzo. Ik kan het echt niet goed beschrijven want ik weet het zelf namelijk ook niet. Op de achterkant staat in het engels en in het japans de naam van het dier en het vormpje erbij. Super leuk gedaan! Het merk van deze koekjes is Ginbis.
Deze koekjes zijn te verkrijgen voor 1,50.

Ten eerste, sorry dit is een plaatje van google want ik had er geen foto van gemaakt omdat ik ze namelijk op de fiets al meteen heb opgegeten. Ten tweede, deze koekjes zijn hemels. Het zijn knapperige dunne koekjes in de vorm van een panda met Nutella aan de binnenkant! De verpakking is super lief met die panda's erop en al die koekjes. Dit zijn mijn favoriete koekjes uit de toko omdat ze zó lekker zijn en echt niet duur. Ik ga soms ook gewoon alleen maar naar de toko voor deze koekjes. Dat zegt wel hoe lekker ik ze vind!
Deze koekjes zijn te verkrijgen voor maar 0,99!

Dit was mijn allereerste Picturelicious, wat vonden jullie ervan?

Bedankt voor het lezen!
xx'

3 opmerkingen: