zondag 13 januari 2013

Favorieten parfums - December/Januari

Ik doe niet aan maandelijkse favorieten, omdat ik die gewoon niet heb, en omdat ik dan elke maand hetzelfde zou vertellen. Deze keer heb ik wél een favorieten artikel voor jullie. Over mijn favorieten parfums welteverstaan. Ik ga niet de deur uit zonder parfum, dan voel ik mij gewoon niet op mijn gemak. Ik krijg ook vaak complimentjes dat ik lekker ruik, dus dat is alvast mooi meegenomen. Ben je benieuwd welke parfums op mij lijstje staan?
Lees dan snel verder!

#1 - Playboy VIP
Deze parfum, zo ontzettend lekker! Lekker zoet en fruitig maar heeft ook wel weer iets frissigs in zich. Dit is echt mijn favoriete parfum aller tijden! Het flesje is ook schattig met die oortjes. Je zou zeggen dat playboy parfums alleen zijn voor mensen die op willen vallen. Geloof me, dat valt reuze mee. Ook muurbloempjes en nerds kunnen deze parfum dragen, het is maar waar je van houdt. Deze parfum is er ook nog in de 'mannen-vorm', deodorant en showergel. De flacon vind ik heel schattig met die oortjes en dat gouden strikje.
Deze parfum is te verkrijgen vanaf 12,99.

#2 - Playboy Play it Sexy
Play it sexy is een lekkere avondgeur waar ik helemaal verliefd op ben. Hij is lekker zoet maar toch ook een tikkeltje kruidig.Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe hij precies ruikt. Ik heb er een uur aan zitten ruiken en weet toch niet precies wat ik ruik. Ik ben nu al aan mijn derde flacon bezig. De afgelopen 3 jaar staat deze parfum al in mijn kast. Ik doe er precies een jaar over om hem op te maken. Ik vind de parfum zelf wel heel erg lief eruit zien met die roze kleur. Ook de flacon met die oortjes en het zwarte strikje ziet er heel leuk uit!
Deze parfum is te verkrijgen vanaf 12,99.

#3 - Essence Like A Day In A Candy Shop
Toen Essence met de geuren uitkwam wilde ik er per se eentje hebben. Ik zocht dit geurtje uit, wel in de kleine verpakking, en heb hem meteen in mijn mandje gegooid. Ook de flacon ziet er erg leuk uit. Een klein lief flesje met wat snoepjes erop. Ook op de dop staat de 'E' van Essence. Ik ben helemaal dol op dit geurtje. Lekker zoet met een zachte, fruitige ondertoon. Je moet wel even wachten nadat je hem hebt opgespoten voordat de geur vrijkomt. Ook is zo'n klein formaatje heel handig voor in je tas. Je hebt ze ook in een groter formaat met een leuk strikje aan de bovenkant. Ik wilde eerst een klein formaat proberen voordat ik een grote zou kopen. Zoals je ziet is mijn flesje nu op, maar reken maar dat ik een nieuwe ga kopen!
De parfum van 50ml kost 6,99 of de parfum van 10ml kost maar 2,99!

Wat zijn jouw favoriete parfums?

Bedankt voor het leren!
xx'

1 opmerking: