maandag 4 juni 2012

Reviews Mini Shoplog ~ Kruidvat & Etos.

Ik ben vandaag eventjes naar het dorp geweest om beltegoed te kopen. En toen kon ik het toch niet laten om eventjes naar de Etos en naar Kruidvat te gaan. Ben je benieuwd naar de reviews? Lees dan vooral verder!

Ik begin met de koopjes van de Kruidvat. Ik keek toen eventjes in de kortingsbak, en ik heb er 2 leuke koopjes uit gevist!

Kruidvat

Als eerste vond ik deze 'Lip Brush' van Catrice. Ik ben al heel erg lang op zoek naar een lipkwastje. Ik wilde eigenlijk eerst het lipkwastje van The Body Shop kopen, maar die was wel gelijk €8,-. Dus toen kwam ik deze tegen, en ik was helemaal blij! Hij was ook nog eens budgetproof, want hij was maar €1,-! Hij is van de oude limited edition 'Revoltaire.' Maar dat maakt me niet uit.
Het kwastje is lekker stevig, en dus heel geschikt voor de lippen. Je hebt ook sommige 'te-budgetproof' lipkwastjes, en dat kwastje is dan heel slap, maar dat is deze zeker niet! Dus ben je nog op zoek naar een budgetproof, geschikt, leuk uitziend lipkwastje? Dan is dit zeker een aanrader!
(Onderaan de pagina staan alle foto's van dit product.)

Ook vond ik deze baby-roze oogschaduw van Catrice. Hij is heel goed gepigmenteerd, en hij ziet er mooi uit. Ik vond deze in de kortingsbak, (Jaja, mijn grote vriend!) en ik was er gelijk verliefd op. De oogschaduw is niet beschadigd ofzo, want dat heb je soms in de kortingsbak, maar dat was hier niet het geval. Ook was de prijs een meevaller: hij was maar €1,-! Dus voor dat geld, en in deze staat kon ik hem niet laten liggen. Het nummer is wel van de achterkant af, maar ik ben erachter gekomen dat dit nummer: 240, It's a Girl. is.


Etos



Toen ik de baby-roze kleur bij de Kruidvat had gevonden, kreeg ik inspiratie voor een mooie look. Alleen voor die look, had ik een iets donkerdere roze kleur nodig dan die van Catrice. Ik had bij Essence gekeken, in de kortingsbak, en bij Catrice, maar nee, geen donkerdere roze te bekennen. Toen was ik naar Etos gegaan om bij Miss Sporty te kijken, maar die had hem ook niet! Nouja zeg! Ik keek toen naar het schap van Etos eigen-merk, en daar zag ik deze liggen. Mooie pigmentatie, goede kleur, prijs was ietswat hoog, maar het kon ermee door. Ik heb hem uiteindelijk toch maar meegenomen, want het was precies de goede kleur. De prijs was wel €3,- maar oké.

Hieronder alle foto's van de producten.

Lip Brush - Catrice
  

Oogschaduw - Catrice


Oogschaduw - Etos





Ik hoop dat je het leuk vond. En heb je nog vragen? Dan kan je die altijd hieronder stellen, of bij de postduif!
xx'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten