woensdag 30 mei 2012

Review Kruidvat Bodybutter 'Mango & Papaya'

Vandaag een review van de bodybutter die ik vandaag heb gekocht! De shoplog kan je bekijken in mijn vorige artikel, of op YouTube. Ben je benieuwd naar wat ik van deze bodybutter vind? Kijk dan gewoon mee!





Als eerste wil ik zeggen dat ik de verpakking er mooi uit vind zien. De pot is met leuke details afgewerkt. Het fruit waarnaar de bodybutter ruikt staat er namelijk op getekend. Je ziet op de foto dat de deksel zwart is, en de pot zelf doorzichtig. Een extra'tje: je ziet door de doorzichtige pot wel een leuk kleurtje van de bodybutter!


Deze bodybutter is trouwens helemaal niet duur, namelijk: €2,50. Maar nu is er een actie bij de Kruidvat. Je krijgt €0,75 korting op deze hele lijn, dus uiteindelijk was hij nog maar €1,75!


De bodybutter ruikt heel fris, en je kan ook wel duidelijk de mango erin ruiken. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe Papaya ruikt, maar als ik dat weet, dan kan ik pas zeggen of ik die geur wel of niet goed ruik. Het is ook wel een heel zomers geurtje. Dus niet, dat als je deze bodybutter ruikt dat je dan zegt: ''Hé, ik heb zin in de winter!'' Nee, juist niet! 
De substantie vind ik GE-WEL-DIG! Ik hou persoonlijk niet van die harde bodybutters. En als je daar niet van houdt, is deze perfect! De vorige die ik had, Coconut & Shea Butter, was wel zo hard. Ik gebruikte die ook nooit omdat ik de substantie gewoon niet fijn vond. Uiteindelijk heb ik besloten om die weg te gooien.
Het fijne is ook, dat deze dus heel lekker smeerbaar is. Zelf vind ik dat fijner.

Conclusie: deze bodybutter is geschikt voor mensen die:
- Van een zomers geurtje houden.
- Van budgetproof houden.
- Mango een lekkere geur vindt.
- Van een zachtere substantie houden.


Er is wel één nadeel. Namelijk: hij gaat uit het assortiment! Dus als je door deze review deze bodybutter wil hebben, ren dan snel naar Kruidvat, en wie weet staat er ergens nog wel eentje! (Het kan ook zijn dat hij in een soort koopjesrek staat, dat was bij mij ook zo!)


Thanx for reading!
Heb je nog vragen? Dan kan je die altijd hieronder stellen, of bij de postduif!
xx'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten